3-as metró, crowdfunding

Hozzászólások

Az utolsó pillanatban, a cél előtt egy eurocenttel átváltanám "stadiont Bivalybasznádnak"- ra projekt nevét, kedves Barátaim, tisztelt Honfitársaim.. Megfelelő időben a megfelelő csapást..
God bless you, Captain Hindsight..

jő ötlet, feltéve, hogy leválasztják a bkkról vagy bkvről a 3as metrót, és önálló cég lesz - mondjuk egy rt v. kft - és nem a város, vagy az állam lesz a tulajdonos, hanem a befektetők, akik összedobják a pénzt a felújításra.

magyarul. 3as metró részvények fejében kaphatnak pénzt - tőlem meg gondolom másoktól :) - de az állam/város szálljon ki belőle.

ez nem biztos, és ami azt illeti enélkül sem lesz jó rá nemsokára.

másrészről lehet, hogy amúgy is szét fogják darabolni az egész bkv/bkk valamit. + jön az elektronikus jegy. amivel meg egyszerűsödik az elszámolás...

szóval semmi seb biztos a bkvnál. az viszont biztos hogy a metrő önállóan megélne, sőt...

Miért nem kellene? Igazán „praktikus”, ha egy fővárosinak sokféle bérletet kell vásárolnia, ráadásul mindezt úgy volna jó megoldani, hogy a jelenleginél ne legyen drágább.

A tömegközlekedésnek szerintem csak úgy van értelme, ha az egységes. A MÁV bevonása ebbe jó irány volt, amit javasolnak itt néhányan, az épp ennek ellenkezője.

tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE

Azért ez így nagyon furcsa lenne. Például: Van egy 20 milliót érő lakásod, és a felújítás X millióba kerülne. A barátaimmal összeszedjük rá a pénzt, de a felújítás után a miénk lesz a lakásod.

-----

(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-

nem is azt mondtam, hogy a felújítás fejében adja el :)) nem mintha nem lett volna példa arra, hogy valamit eladtak bagóért a felújítás fejében. - az elmúlt 20 évben. - a felújítás persze elmaradt, az épület lerohadt, le kellett bontani...

hanem:) az állam átalakítja rt-nek v. kft-nek aztán részjegyet, részvényt bocsájt ki, a bevételt ill. annak egy részét használja a felújításra, a tulajdonjogát, v. annak nagyobbik részét elveszti nyilván, mivel nem az állam/város lesz így a főrészvényes, üzleti alapon nyereségessé lehene tenni a 3as metrót...

nyílván az államnak/városnak támogatnia kell ezután is a céget, pl fejkvótával, + a kedvezmények különbözetének kifizetésével. amit eddig is csinálnia kellet volna, csak b@szott kifizetni a pénzt, amire - többek közt - hitelt kellet felvenni.