- Névtelen blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Az utolsó pillanatban, a cél előtt egy eurocenttel átváltanám "stadiont Bivalybasznádnak"- ra projekt nevét, kedves Barátaim, tisztelt Honfitársaim.. Megfelelő időben a megfelelő csapást..
God bless you, Captain Hindsight..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jő ötlet, feltéve, hogy leválasztják a bkkról vagy bkvről a 3as metrót, és önálló cég lesz - mondjuk egy rt v. kft - és nem a város, vagy az állam lesz a tulajdonos, hanem a befektetők, akik összedobják a pénzt a felújításra.
magyarul. 3as metró részvények fejében kaphatnak pénzt - tőlem meg gondolom másoktól :) - de az állam/város szálljon ki belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az jó lesz, csak mindenki el fogja kerülni a jegyárak miatt, illetve gondot jelent a városi közlekedésbe történő integrálása.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem hiszem hogy a jegyárak gondot jelentenének, de a közlekedésbe történő integrálás miért jelentene gondot, az rejtély.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert nem lenne jó rá a bkv jegy/bérlet pl?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez nem biztos, és ami azt illeti enélkül sem lesz jó rá nemsokára.
másrészről lehet, hogy amúgy is szét fogják darabolni az egész bkv/bkk valamit. + jön az elektronikus jegy. amivel meg egyszerűsödik az elszámolás...
szóval semmi seb biztos a bkvnál. az viszont biztos hogy a metrő önállóan megélne, sőt...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
persze ehhez még nagyon sok számításra lenne szükség, de szerintem simán megélne a 3as metró önállóan, ha! ha! ténylegesen önálló lehetne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben ne legyél biztos, a közösségi közlekedés simán veszteséges, mindenhol. Egy metró fenntartása nem olyan olcsó mulatság. A piaci áron adott jegyeket kb. nem fizetné ki senki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"enélkül sem lesz jó rá nemsokára."
???
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Például azért, mert a BK[K|V] bérleteknek, jegyeknek érvényeseknek kell lenniük. Azaz teljesen nem tud független lenni a Fővárostól, s nagyjából bukna az egész a finanszírozási kérdéseknél.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem kellene, meg amúgy is megszűnik a jelenlegi jegy-rendszer.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért nem kellene? Igazán „praktikus”, ha egy fővárosinak sokféle bérletet kell vásárolnia, ráadásul mindezt úgy volna jó megoldani, hogy a jelenleginél ne legyen drágább.
A tömegközlekedésnek szerintem csak úgy van értelme, ha az egységes. A MÁV bevonása ebbe jó irány volt, amit javasolnak itt néhányan, az épp ennek ellenkezője.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért kéne sokféle bérlet? Máshol is meg szokták oldani a társaságok a jegybevételek felosztását – gondolom utasszámlálással.
int getRandomNumber() { return 4; } // ← aláírás
//szabályos kockadobással választva. garantáltan véletlenszerű. xkcd
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kit érdekel, hogy praktikus-e vagy sem. azért vannak a számítógépek, hogy ezt áthidalják.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Epp a Metrot, HEV-et lenne jo kiprivatizalni.
A tobbi veszteseges sz*rt meg tartsa csak meg az allam....
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Good luck, most Tarlós legújabb ötlete az, hogy csinál egy űbercéget, amibe mindent (a BKK-t is) beolvaszt. Nem hogy privatizálás nem lesz, de éppen ellenkezőleg... Goto vissza 40 évvel ezelőttre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért is lenne jó privatizálni?
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A felettem lévőt kérdezd, aki felvetette, én neki válaszoltam.
(Nekem is megvan a véleményem, de azt most nem fejtem ki.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A feletted lévő is ironizált.
--
blogom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért ez így nagyon furcsa lenne. Például: Van egy 20 milliót érő lakásod, és a felújítás X millióba kerülne. A barátaimmal összeszedjük rá a pénzt, de a felújítás után a miénk lesz a lakásod.
-----
(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem is azt mondtam, hogy a felújítás fejében adja el :)) nem mintha nem lett volna példa arra, hogy valamit eladtak bagóért a felújítás fejében. - az elmúlt 20 évben. - a felújítás persze elmaradt, az épület lerohadt, le kellett bontani...
hanem:) az állam átalakítja rt-nek v. kft-nek aztán részjegyet, részvényt bocsájt ki, a bevételt ill. annak egy részét használja a felújításra, a tulajdonjogát, v. annak nagyobbik részét elveszti nyilván, mivel nem az állam/város lesz így a főrészvényes, üzleti alapon nyereségessé lehene tenni a 3as metrót...
nyílván az államnak/városnak támogatnia kell ezután is a céget, pl fejkvótával, + a kedvezmények különbözetének kifizetésével. amit eddig is csinálnia kellet volna, csak b@szott kifizetni a pénzt, amire - többek közt - hitelt kellet felvenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezzel az üzletpolitikával ellentétben jövedelmezőbb lenne, ha betemetnéd. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hatalmas like!
Csaba
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni