Vásárlói elégedetlenség

Hogy igaz-e a történet, vagy sem azt nem tudom, de adott egy kellemes és népszerű New York-i étterem, aminek a vezetősége szomorúan tapasztalta, hogy a vevői egyre elégedetlenebbek a kiszolgálással. Jó vezetőségként próbáltak változtatni a kiszolgáláson, a személyzet mennyiségén, végül felfogadtak egy kimondottan ilyen esetekre specializálódott céget ami azt javasolta, hogy vizsgálják meg a kiszolgálás minőségének változását. Erre a legalkalmasabbnak az étterem belső kamerarendszerének a felvételei tűntek. Referenciaként kellett volna egy régebbi felvétel is, ami problémás volt, mivel az étterem 90 napnál hosszabb ideig nem őriz meg felvételt. Felmerült, hogy mivel korábban vidoszalagokra rögzítették a felvételeket, hátha maradt belőlük. Szerencséjükre ha máshol nem is, de a leselejtezett, régi felvevőkben maradtak kazetták, amik megőrizték jó 10 évvel korábbi munkanap eseményeit. A felbérelt cég elvégezte az elemzést és az alábbiakra jutott: A kiszolgálás minősége maradt, ami változott, hogy a vevők lettek seggfejek. Pontosabban net és közösségi háló függő taplók.
Nem részletezném az írást teljesen, elég csak annyi, hogy a vendég átlagos 1 óra 05 perces tartózkodása, 10 év alatt 1 óra 55 percre nőtt. Ezen idő jelentős részét a közösségi siteokra való postolás, média generálás, netezés teszi ki, amibe aktívan bevonják az étterem személyzetét is.
Szegények, mi lesz még itt ha elszaporodnak a glasshole-ok...

Hozzászólások