Abakusz

Allianz KGFB:
- pénteken (06.27) kapom emilt, hogy esedékes a következő negyedéves
- pénteken (06.27) du. elutalva netbakon az esedékes következő negyedéves
- most (07.01 14:10) ugyfelportal.allinaz.hu ott figyel:


Üzenetek
- Tisztelt Ügyfelünk! Felhívjuk figyelmét, hogy szerződésének egyenlege hátralékot mutat. Kérjük, mielőbb rendezze tartozását,
  mert a díjfizetés elmulasztása a szerződés megszűnését eredményezi!

Tlf 40/421421, nagy nehezen aktuális ügyfélszolga: ne aggódjak, sajnos a feldolgozás 4 napig tart...

? abakusszal csinálják a feldolgozást
! vagy 4 napig használják 10^(2n+1) ügyfél pénzét

2014.07.02. 07:10 Feldolgozták. 2 munkanap.

Hozzászólások

az Allianz ugyintezese mar fel evszazaddal ezelott is katasztrofalisan kokorszakinak szamitott volna
naluk van a lakasbiztositasom, es csak azert nem mentem at mashova, mert karesemenynel mindig reklamalas nelkul fizetnek, de amugy nevetseges az egesz banda

pl:
- bementem a helyi Allianz kirendeltsegbe lakasbiztositas ugyben erdeklodni, erre kozolte az ugyintezo hogy a LAKASbiztositast csak evfordulora lehet megszuntetni, ha hozzajuk akarom vinni akkor siman ne fizessem a regit, majd megszunik es kesz (direkt rakerdeztem megint hogy tudom hogy KGFB-nel csak evfordulonal lehet valtani de ez LAKASbiztositas, mondta hogy persze, az is ilyen)
- mikor mar megvolt a biztositas, bementem ugyanoda, egy masik ugyintezotol akartam igazolast kerni, es kozolte hogy mivel neten kotottem, ezert o nem is latja a gepben hogy egyaltalan letezik a biztositas
- egy beazasnal bejelentettem online a kart, megadva a megfelelo rovatban ugyanazt a bankszamlaszamot ahonnan a biztositasi dijat vonjak, majd kijott a karfelmero aki leirta egy papirra a szamlaszamot, majd ezek utan postan kuldtek a penzt

stb, stb

"LAKASbiztositast csak evfordulora lehet megszuntetni" - erre röviden "RTM"-mel lehet reagálni, hosszabban meg tessék már elolvasni a szerződésben rögzített feltételeket, ott lesz benne, hogy fordulónapra lehet felmondani, legkésőbb a fordulónap előtt x (30?) nappal.
Az, hogy az üzletkötő, akivel beszéltél (vélhetően az volt), az nem látja másnak az állományát, az normális.
A kárszaki hülyesége meg a kárszaki hülyesége, nem pedig a cégé.

nem tudom miota van a lakasbiztositasoknal is evfordulozas, anno siman felmondtam az elozo biztositonal, nem foglalkoztak azzal hogy mikor van evfordulo
mindenesetre az ugyintezo akkor se' mondjon olyat hogy kossek naluk, aztan ne fizessem a regi biztositast, majd megszunik az magatol

szerintem az, hogy egy biztositonal nem tudok meg csak igazolast sem kerni arrol hogy letezik a biztositasom, baromira nem normalis... erdekes modon barhol mashol kellett ilyesmi, sosem kuldtek el azzal hogy marpedig o nem latja hogy lenne biztositasom, ilyen a rendszer, kapjam be (pl. az emlitett 'elozo' biztositonal is bementem a helyi irodaba, ott elmondtak hogy latjak hogy a szerzodes el, azt is hogy online kotottem, igy van amit nem tudnak megcsinalni vele (talan megszuntetni?), de par perccel kesobb a kezemben volt az igazolas)

nem tudom a karszakinak pontosan hol milyen resze van a folyamatban, mindenesetre a biztosito TUDTA a szamlaszamomat (onnan vonja minden honapban a dijat), plusz MEGADTAM az online karbejelentesnel is (mivel ott volt kulon rubrika arra, hogy milyen modon es hova kerem a penzt), tehat a karszaki mar a HARMADIK volt, ahova megadtam

Allianzzal alapvetően az a gond, hogy nincs normális ügyfélszolgálati irodája, hanem az FHBvel közösen tartanak fenn megosztott pultokat, ahol a szerződéskötésen kívül aligha lehet mást csinálni (gondolom azt is csak a jutalék miatt). Szóval csak addig vagy jó ügyfél, amíg új szerződést kötsz...

Nem védek senkit, csak érdekességképpen:
Mivel nem pontosítottad, hogy péntek délután mikor utaltad el a zsét, ha lekésted a bankod cut-off-ját, akkor a pénz hétfő reggelig nem ment sehova, azaz a saját bankod ült a pénzen. Ez most teljesen független attól, hogy az említett társaság tényleg golyókat lökdös rudakon, vagy strigulákat rajzol krétával egy táblára :), addig amíg nem ér oda a pénz, egyikhez sem tudnak hozzáfogni.

Ne kattints ide!

Nem bántok senkit, csak érdekességképpen:
- ok cut-off, ok hétvége, de mi történt hétfő reggeltől mostanig (megnéztem, az ügyfélportálon még most is csak a fenyegetést találtam)
- rettenetesen tönkretenné a lelkivilágomat, ha az állami pénzbehajtó szervezet útszéli képviselője a forgalmi bevonásával fenyegetne, brutális pénzbírsággal nyomatékosítva, mert a bütyköstaxiból az adatbázist lekérdezve ugyanazt az infót kapja, mint én az ügyfélportálon

Ha megnézed a jelenlegi kinyomtatott igazolásodat és "határozatlan" a biztosítás időtartama, akkor szerepel egy ilyen mondat:

"Határozatlan tartamú szerződés esetén a díj esedékességétől számított 60 napig, de az időszak végére történő felmondás esetén legfeljebb a biztosítási időszak végéig (2014.06.30) áll fenn a kockázatviselés."

Én ezt úgy értelmezem, hogy július 1. + 60 napig nem piszkálhat a rendőrség (ha "határozatlan" idejű a szerződésed).

Mi nem vártuk meg az emailt, június 21-én (szombat) elindítottam az utalást a netbankban (mert ugye a rendszám és a kötvényszám ismert), 23-án reggel lefutott, majd 25-én jött a díjigazolás, hogy köszi. Szóval annyira nem vészes az.

a.) ha pentek delutan mar lekested az utolso ig2 kort, akkor ok leghamarabb hetfo reggel jutottak hozza, tehat max. 1 es 1/4 napja "hasznaljak" a penzedet
b.) miert, ha azt irjak ki, hogy "koszonjuk, befizetve", akkor mar nem hasznalhatjak?

--
"You're NOT paranoid, we really are out to get you!"