Fórumok
Sziasztok!
Használ valaki közületek 3G előfizetést a Telenornál? Most épp egy 56k-s modem szintjén üzemel a hálózat (50kbps-t mértem) két egymástól független előfizetéssel két helyen (II. ker és XI ker: BME lágymányosi campus). Ti tapasztaltatok bármit ebből?
Üdv,
Laci
Hozzászólások
Hat nekem itt a III. keruletben, a Becsi ut es Vorosvari ut sarkanal az alabbi a sebesseg:
1824/1316
Hát akkor nem tudom mi van velük, de ez itt botrány...
Majd akkor figyelek és nézem a városban, hogy milyen sávszél van.
Helyenként nagyon jó a feltöltési sebesség, lekörözi az Adsl-t is bőven.
Sok helyen viszont (még?) rossz. Szerintem idővel kialakul majd.
XXII, XXI kerületekben milyen? Próbálta valaki? Kíváncsi vagyok.
A 19.kerben a Wekerle környékén egy nagy rakás...
3 hónapot szuttyogtam velük.
2 hónap és lejár a hűség.
Úgy vágom vissza mint macskát.
Tapasztalat:
80-90%-ban csak EDGE
Amennyiben mégis valami H*** lenne, akkor meg 10-20 percenként megszakad.
Szóval és röviden: egy kalap ....
Ma reggel a telefonon szlainfó sem jelent meg, hup-ra meg azt mondta nem megjeleníthető.
Telefonos üsz "jelenleg minden vonal foglalt" üzenet félórája.
brrrrrrrrr.............
Részemről a Telenor mától mint MobilNet szolgáltató megszűnt létezni.
Tettek kísérletet, hogy "...segítenek a kollégák a probléma megoldásában és akkor nem kell megszüntetni".
Nem haragszom a CC ügyintézőre, Ő "csak" Front Office.
A Back Office-nak volt közel 10 hónapja a "probléma" megoldására.
Ez a piac.
"Van máááásiiiik" és eddig nagyságrendekkel jobb.
End of ...
...részemről.
Én az I. kerületben ilyen eredményeket kaptam:
Down: 6243 kbps
Up: 1739 kbps
Ping: 87 ms
--
maszili
sebesség infó
100kbps/50kbps most itt vagyok Ajka mellet (Magyarpolány) csatlakozás EDGE
sebeség mérés eredménye ping:877, up 0.1Mbps dn 0.03Mbps
http://speedtest.upc.hu/
1182,0,2 ,0,0
A pannonos tárcsázót ras módba állítva használhatóbbnak tűnik.
de eget verően szar, ennél még a 33,6os modemek is jobbak voltak
telenornál most hálózati fejlesztést csinálnak. ezért most mindenhol lehetnek kimaradások, gyengülések. még ott is ahol eddig jó volt.
cég kaptunk róla tájékoztatót. illetve gondolom minden üzleti ügyfelet értesítettek.
1./ a hétköznapi meg r...jon meg.
2./ nem nagy eltérést látok a fejlesztés előtti és a jelenlegi állapot között.
Ettől még az ügyfélszolgálat és alapszolgáltatások még működhetnének elfogadható (nem jó vagy tökéletes !) szinten.