Nyílt levélben kért elnézést a Galaxy Note 7 tulajdonosoktól a Samsung

 ( trey | 2016. november 8., kedd - 21:18 )

A Samsung nyílt levélben kért elnézést a Galaxy Note 7 készülékek tulajdonosaitól az akkumulátor fiaskó miatt:

Idézet:
Tisztelt Ügyfeleink,

A Samsung élenjár olyan korszakalkotó technológiák megalkotásában, melyek gazdagíthatják az emberek életét. Küldetésünk egyik fontos eleme, hogy kategóriájukban a legbiztonságosabb, legjobb minőségű termékeket és szolgáltatásokat kínáljuk. Ez alkalommal ügyfeleinknek sajnos nem tudtuk a megszokott magas minőséget biztosítani.

Köszönhetően annak, hogy Európában felfüggesztettük a Note7 készülékek piaci bevezetését, csekély számú érintett ügyfélről van tudomásunk. A készülékcsere programban részt vevő Galaxy Note7 tulajdonosoknak nem tudtuk biztosítani az elvárt és megszokott magas minőséget, ezért mindenkitől elnézést kérünk.

Számunkra a biztonság és a minőség a legfontosabb. Együttműködünk a hatóságokkal és partnereinkkel világszerte, valamint megelőző lépéseket teszünk annak érdekében, hogy a jövőben hasonló eset ne fordulhasson elő. Ezzel kapcsolatban itt olvashat többet a Samsung lépéseiről.

Bizonyára értesült róla – vagy személyesen tapasztalta - , hogy a Galaxy Note7 készülékek gyártását leállítottuk. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minden Note7 eszköz biztonságosan visszakerüljön hozzánk. Köszönjük szíves türelmüket, és elnézést kérünk minden Galaxy Note7 tulajdonostól az okozott kellemetlenségért.

A teljes levél itt olvasható.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Teljesen teoretikus mivel nincs és nem is volt samsung note készülékem, de... Mi van/lesz azokkal, akiknek ez a telefon tényleg a legjobb, ami a piacon kapható, vettek egyet és stabilan jól működik. Azért viszonylag sok idő eltelt és az eladott mennyiséghez képest azért annyira nem sok gyulladt ki. Mármint valószínűleg van azért elég sok "elégedett" felhasználó.

FathoM

"Mármint valószínűleg van azért elég sok "elégedett" felhasználó."

És a visszahívásnak köszönhetően szerencsére kevés az elégett felhasználó :D Én azt mondom, hogy ennyi pénzért egyetlen cég se legyen pofátlan és ne gyártson szart. Legyen az Apple, Samsung, akárki. Csinálja meg mindegyik a szarát és ha azzal gyártási probléma van, viselje a következményeit.

--
trey @ gépház

Így van. Ez szerintem is egy fejlesztési és gyártási evolúciós folyamat. Ennek egyszer be kellett következni!
A Samsung ezt túl fogja élni, de a sokk hatására remélhetőleg a minőségbiztosításban sokat fog fejlődni.

--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox

Így van, ilyen mocskos drága, prémium készülékeknél nem lehet ekkora bakot lőni. Ha nem győzik erőforrásokkal (amit nem hiszek) akkor le kell lassítani kicsit.
Titkon reménykedem, hogy a Nokia vissza tud térni emiatt és az M$-t is el tudja hagyni.

--
GPLv3-as hozzászólás.

"Titkon reménykedem, hogy a Nokia vissza tud térni emiatt"

Az miert/kinek lenne jo?

----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
--> YouTube csatornám

Biztos szuper lehet, hogy van repülő, ahova fel sem ülhet vele. Szerintem inkább adják vissza...
--
http://naszta.hu

Ezt hol olvastad? En csak olyannal talalkoztam, hogy nem hasznalhatod / kapcsolhatod be (legalabbis felszallas elott ezt mondtak be).

Mellesleg a cikkben is ez van amit linkeltel, illetve szerintem nem "van ahova", hanem (talan) mindenhol.

Persze ettol meg hivjak vissza, csereljek / adjak vissza a penzt.

/sza2

Boston Loganban konkretan a checkin pultra volt kiirva, hogy fel sem viheted.

--
http://blog.htmm.hu/

Szemelyes tapasztalatom csak BUD, FRA, IAD es AUS repterekkel illetve Luthansa es United tarsasagokkal kapcsolatban van es kb. 3 hettel ezelotti. Mondjuk azon csodalkozom, hogy ezek szerint USA-n belul sem egyseges. Hogy mashol es jelenleg mi a helyzet, azt nem tudom.

/sza2

A reptéri dolgozókat felokosították Note7-felismerés témában v. hogyan működik ez a gyakorlatban?
--
WP8.x kritika: http://goo.gl/udShvC

Amikor atmesz security-n elvileg latjak de nem hinnem hogy barmit is okositottak volna barhol.

Ez inkabb olyan seggbevedes. Mi megmondtuk hogy tilos ha gebasz van rabaszol jol.

Amugy a komplett ban-t sem nehez elkepzelni onnantol kezdve hogy a ceg hivatalosan visszarendelte az osszes eszkozt.
Az elso visszahivasig csak arra kertek a legitarsasagok (Virgin, BA, Easyjet, Delta, Svedek akikkel utazom) hogy ne kapcsoljad be ne toltsed es ne legyen poggyaszkent bekapcsolt allapotban feladva.

Személyenként is több száz vagy ezer telefont látnak naponta, nem tűnik elrugaszkodottnak, hogy felismerik őket.

SAMSUNG GALAXY NOTE7 PROHIBITED ON BOARD
Since 15 October 2016, all Samsung Galaxy Note7 mobile phones are strictly prohibited on all flights provided by AIR FRANCE, KLM, HOP! and Delta. Customers may no longer travel with this device in any form - whether on their person, in hand baggage, as checked baggage, or as freight. (http://www.airfrance.us/US/en/common/guidevoyageur/pratique/marchandises-interdites-airfrance.htm)

--
"Trollhammaren sveper igen..."

<troll>
Még sokat kell járni, az Apple marketing iskolájába. Csak a user-ek tartják rosszul a telefont!
</troll>

Állítólag iPhone 7 is gyulladt már fel amióta megjelent, de annak úgy fest eltörpül a lángja a Note 7 mellett.

Ave, Saabi.
ps: a telefon rosszul tartása majdnem az összes Nokia leírásban is szerepelt, csak ők nem kommunikálták ezt olyan arrogánsan, mint Jobs. Persze ettől még igaza volt.

Ez nem fair! Mi az hogy a mobil vasarloktol nyilt levelben kernek bocsanatot.
Es velunk mosogep vasarlokkal mi lesz? Tolunk ki ker majd bocsanatot?

https://www.cpsc.gov/Recalls/2017/Samsung-Recalls-Top-Load-Washing-Machines

A mosógépeikkel felszállhatsz a repülőkre!

Jobb később, mint soha, bár az eltelt idő alapján lehet ők úgy gondolták, jobb soha, mint később. Már mindenki kezdte elfelejteni a dolgot :)