- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
"biztonsági és egyéb szakembereknek" ("security researchers and others") - ebbe ki nem tartozik bele? :-) Kulonosen az angol valtozatba :-)
/sza2
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet így értik: "security (researchers and others)"
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Others nélkül is bárki aki szakértőnek tartja magát. USA-ban ha nincs kötelező kamarai tagság, akkor nincs megkötés ki tekinthető szakértőnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt elég pontatlan lett a fordítás. Others = mások, értsd bárki más.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erteni ertem, epp ez az, ez gyakorlatilag egyenlo azzal, hogy mindenki. Barki + biztonsagi szakertok = barki, nem?
/sza2
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy félsiker. Szerintem továbbra is van egy csomó kritikus eszköz, amibe nem lehet belenézni, de jó volna (kb. minden eszköz firmware-e, ami hálózaton van, tehát napjainkban szinte minden eszköz). Ugyanakkor egy szakértőt mi tart vissza attól, hogy egy DMCA által nem elnyomott országban vizsgálódjon? Illetve forráskód és dokumentáció nélkül érdekes lesz, mennyire fogják megérteni ezeknek a működését. Persze az is lehet, hogy tévesen gondolkodok, csak túl pesszimista vagyok :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem neki ez teljes siker.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ettől a döntéstől még szerintem nem kell engedniük az autógyártó cégeknek a betekintést. Csak annyit mondott ki, hogy nem DMCA sértés, ha belenéz. Persze gondolom egy kifogást így kilőttek, mert a cégek erre hivatkoztak, de ettől még nyugodtam elhajthatják őket. Vagy ez a kis lépések taktikája?
"Belépés díjtalan, kilépés bizonytalan."
"Vajon mit várok a sorstól, ha hányok az édestől, és izzadok a sóstól."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez arról szól, hogy eddig akár börtön is járhatott azért, ha valaki visszafejtette, kijátszotta vagy bármiféleképpen piszkálta az autók vezérlőprogramjait. Mostantól kezdve nem fog.
Semmilyen betekintésről nem volt szó. Visszafejtésnél semmilyen beleegyezésre nincs szükség a gyártó részéről.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rendben. Régebbről emlékeztem, azt kifogásolták, hogy az autógyártók nem engedélyezték a betekintést a forrásba, pedig akkor nem lett volna ilyen skandalum.
"Belépés díjtalan, kilépés bizonytalan."
"Vajon mit várok a sorstól, ha hányok az édestől, és izzadok a sóstól."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"eddig akár börtön is járhatott azért, ha valaki visszafejtette"
siralmas ez a világ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
... egyre több a gondolatbűnözés!
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy telik az idö, egyre nehezebb lesz még müködöképes de operációs rendszer nélküli autót venni (okosautó?), mert kiöregednek a piacról, és elöbb utóbb mind a roncstelepen kötnek ki. Ez sajnálatos. Nem mindenki akar távolról kompromittálható autót vezetni.
--
robyboy
"Gondolkozni nehéz, ezért legtöbben ítélnek." - Márai Sándor
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Talán valóban ilyen lesz a jövő luxusautó reklámja :)
https://www.youtube.com/watch?v=WkBNKa2KXZE&t=0m50s
"full analogue system with no electronics, no computers, over 800 horsepower, and reaches 60 mph in under a second"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Win for Software Freedom on TVs: Librarian of Congress Adopts DMCA Exemption for Smart TVs
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt az ideje, hogy a drónok vezérlő szoftverét is bárki megtekinthesse, mert akkor nem lenne ennyi polgári áldozat. (akinek feltétlenül szükséges, ide gondolhat egy szmájlit)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni