Will.i.am lett az Intel kreativitásért és innovációkért felelős igazgatója

Címkék

Deborah Conrad, az Intel gazdasági főigazgatója egy, az Intel által nemrég megrendezett konferenciáján mutatta be a vállalatnál újonnan létesül kreativitásért és innovációért felelős igazgatói posztot (Director of Creative Innovation) betöltő William James Adams, Jr.-t. Feltehetően az emberek leginkább Will.i.am néven, a The Black Eyed Peas vezetőjeként ismerik. Conrad szerint együttműködve a zenész, zeneszerző, producer Will.i.am-mel tartalmakat fognak létrehozni, tőle ötleteket fognak kapni arra nézve, hogy az emberek számára hogyan tudnák termékeiket, az Intel által szállított technológiát izgalmasabbá tenni. Emellett az új igazgató marketing eseményeken, rendezvényeken fog részt venni a világ minden pontján.

A részletek itt.

Hozzászólások

Reklám szerződést nem írtak? Minden új Black Eyed Peas számba kell egy rím ami tartalmazza az intel valamely márkanevét? :D

update:
Megnéztem, hát ez kínos. Nem úgy tűnik mint akinek sok fogalma lenne a dologról.

Software is like sex, it's better with a penguin. :D (r)(tm)(c) آكوش

az Intel fel, hogy nincsenek olyan ugyfel igenyek, amik szuksegesse tennek a 10-100 core-os processzorokat.
megprobalja megteremteni oket.

--
Live free, or I f'ing kill you.

„zenész, zeneszerző”
Az a vernyogás nem is zene. Az Intel marketingje sem lesz marketing? :)

Ez a két videó baromi jó lenne ivós játéknak. Minden egyes "you know..." után inni kel. Hat és fél perc alatt simán berúgnék.

Lazán kapcsolódik ide, hogy Koreában pedig a Girls' Generationnel (ott hihetetlenül népszerű lánycsapat) közösen csináltak nemrég promóciós videót:
http://www.youtube.com/watch?v=fSQwCK_8VSM

Úgy tűnik, hogy az Intel eléggé tudatosan elkezdte magát pozícionálni a szórakoztatás/média piacon is...

Amekkora f*s zenét nyomtak, nem csodálom, hogy új állás után nézett. :)

Ja. Az majdnem biztos, hogy a divatról, a "mi megy most" irányzatokról, hogy hogyan kell manapság kinéznie egy fiatalokat megcélzó termékekről, vagy hogy hogyan kell ezt a réteget megszólítani, arról többet tud, mint az Intel teljes vezérkara kompletten.

--
trey @ gépház

Hűha! Az Intel újabban a zenei bizniszben utazik?!

Vagy esetleg csak arról van szó, hogy a termékeit egy ilyen zenebohóccal próbálja eladni a 14-21 éves korosztálynak?

- Anyúúúú, vegyünk ilyen Black Eyed Peases procit a gépembe!
- Menj apádhoz!

Az is biztos, hogy a célközönség életkorát meghaladó emberek 90%-a ettől csak röhögőgörcsöt kap és csóválja a fejét, hogy ejnye-ejnye Intel. Nem szép dolog a gyerekeket hülyíteni. :)

"Az is biztos, hogy a célközönség életkorát meghaladó emberek 90%-a ettől csak röhögőgörcsöt kap... Nem szép dolog a gyerekeket hülyíteni."

Hát, 1,5 hét múlva a Superbowl-on a Black Eyed Peas lesz a zattrakcijó a halftime show-ban. Megy is érte a fikázás, de tavaly meg a The Who volt a szenzácijó, akkor meg azért ment :)
Ezt csak azért írom le, mert ez a legnézettebb TV műsor jó ideje (kb. 2m usd fél perc reklám), és nem az a tipikus gyerekműsor :)

Ettől függetlenül a marketing mindig is a hülyítésről szólt, szól és fog is szólni.

Na, akkor most melyik sarokba ürítsem a veseműködésem végtermékét? :)
Ettől még a BEP a 14-25 korosztály csim-bumm cirkusza. Legalábbis az én ismerőseim közt (25-40-es korosztály) nem sok rajongót mutatsz. ;)
A BEP zenéjének a megítélése, mint olyan, nagyon szubjektív dolog. Viszont az messziről bűzlik, hogy az Intelnek mi a célja ezzel a szerződéssel, imho.

Dísznéger? :)
Amúgy mi az a Bléack Eyed Pees?
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel

A will.i.am azert egy hatalmas termekcsinalo, a BEP az durvan egy termek: ha megnezed az utobbi par ev szamait, azt latod, hogy minden egyes resze ossze van rakva. Nyilvan valakinek ez a hozzaallas tetszik, valakinek nem, mindenesetre Will.I.Am sokkal inkabb producer mint zenesz szerintem.

Ugyanakkor hogy ez mennyire kell egy olyan ceghez, ahol a marketingnek leginkabb b2b-re kene fokuszalnia - az Our Jokes aren't like your jokes reklam mindenkinek megvan? - az egy nagyon jo kerdes, en se latom.

Most valszeg sok ember morog az intelnel, hogy miert kell egy ilyen nepszeru f.szra kolteni a penzt ahlelyett, hogy valami lenyegesebbre, kozvetlen termekre fordithatobbra fokuszalnanak...meglatjuk.

A referenciakészülékeket az Intel eddig is összerakatta. Amikor pl. kitört a notebook, majd később a netbook láz, már előtte fél-egy évvel az Intel konferenciákon ott tartotta az Intel képviselője a kezében a kész referenciaterméket. Megtervezik, megmutatják az utat a barebone és OEM gyártóknak. A referenciadizájnt meg kell tervezni. Kb. úgy, mint ahogy a Google is előállt az Android-os készülékek referenciadizájnjával a Nexus One és Nexus S készülékekkel. Pedig a Google nem gyárt telefont. A koncepció fiatalok számára minél tetszetősebb tételében segíthet egy olyan ember, aki tudja, hogy mi a divat.

--
trey @ gépház