kovacsakos blogja

Extreme Digital panaszkezelés

Közel 10 év alatt most történt meg másodszorra, hogy neten rendelt áruval csúnyán becsaptak.
Az edigital -tól rendeltem egy hosszabbító-elosztót PickPack pontra való szállítással. A csomag felbontása után derült ki, hogy a termék az alábbi állapotban került csomagolásra.

Jól látszik, hogy a műanyag már a becsomagolás előtt megégett(további 2 helyen). Kezdetben még hiú ábrándokkal hívtam fel a céget, írtam e-mailt, hogy itt cserére lenne szükség. 2 nap alatt meg is kaptam a választ, hogy ezt bizony ott, az üzletben kellett volna jelezni, mert ők utólag nem fogadnak el reklamációt.
A csomagolás sértetlen, a termék abban sérült, ki tudja, talán nem is használható. Hogyan tudhatnám azt az átvételkor megállapítani, hogy jó lesz e?
Tegyük fel, hogy észreveszem a hibát... Figyelembe véve a csomagkiadási gyakorlatot ez csak a fizetés után történhet meg. Ez esetben ott kellene hagynom a pénzem és a terméket is? Nem látom a logikát ebben...

Google Inbox próba

Hosszas várakozás után megkaptam várva várt Inbox meghívómat. A bemutató alapján még nagyon tetszett a dolog, kipróbálva már más lett a véleményem. Rövid próbálgatás után kicsit az az érzés fogott el, mintha a Google összegyúrta volna korábbi szolgáltatásait egy újba. Ez az egységesítés nem rossz irány, ellenben a kezelhetőség és átláthatóság rovására ment. Jelenleg számomra még kicsit nehézkes, annak ellenére, hogy sok hasznos újítás van benne!
Talán a későbbiekben minden a helyére kerül majd. Jelen verziójára még nem cserélném le az alapértelmezett Gmail klienst.

GitHub Student Developer Pack

A múlt héten találtam rá a GitHub diákoknak szóló ingyenes csomagjára. Értékében nagyon jó, úgy gondolom hasznos is.
https://education.github.com/pack

A csomag többek között tartalmaz:
100$ DigitalOcean kreditet
1db .me domaint
1db PositiveSSL

Már "igényeltem" is magamnak. Esetleg van akinek már jóvá is hagyták?

UPDATE 2014.10.23. : Mára a diákigazolvány képekkel leadott kérelmem jóváhagyták.

DX EU Direct színvonala

Szeptember 15-én rendeltem pár kelléket ebből a csodás kínai webáruházból. 6-7 munkanapos kiszállítást ígértek, ami messze meghaladja az elvárásaimat egy ilyen webshoppal szemben. Leadtam a rendelést, kifizettem a standard DX shophoz képest bőven feláras termékeket. Az a termékenkénti 2 dollár plusz úgy gondoltam reális is egy ilyen gyors szolgáltatásért.
Pár nap után 18-án, a tracking number működésbe lépett. Ezek után folyamatosan CN országkódú bejegyzések érkeztek, ami kifejezetten meglepett az EU !direkt! név után. A chates "ügyfélszolgálatukon" keresztül megtudhattam, hogy ez teljesen normális, minden kínából indul ki, de ez EU direct, így nem rögtön Magyarországra, hanem előbb Hollandiába küldik el, majd úgy hozzánk. Tekintve, hogy a Holland Posta nagyon gyors és minőségi ez a legjobb megoldás - szerintük. Így a csomag még továbbra is Hollandia felé tart, nagyjából még 1 hét és talán meg is érkezik. Senkinek sem ajánlom ezt az áruházat(aki jót akar magának)!