Közel 10 év alatt most történt meg másodszorra, hogy neten rendelt áruval csúnyán becsaptak.
Az edigital -tól rendeltem egy hosszabbító-elosztót PickPack pontra való szállítással. A csomag felbontása után derült ki, hogy a termék az alábbi állapotban került csomagolásra.
Jól látszik, hogy a műanyag már a becsomagolás előtt megégett(további 2 helyen). Kezdetben még hiú ábrándokkal hívtam fel a céget, írtam e-mailt, hogy itt cserére lenne szükség. 2 nap alatt meg is kaptam a választ, hogy ezt bizony ott, az üzletben kellett volna jelezni, mert ők utólag nem fogadnak el reklamációt.
A csomagolás sértetlen, a termék abban sérült, ki tudja, talán nem is használható. Hogyan tudhatnám azt az átvételkor megállapítani, hogy jó lesz e?
Tegyük fel, hogy észreveszem a hibát... Figyelembe véve a csomagkiadási gyakorlatot ez csak a fizetés után történhet meg. Ez esetben ott kellene hagynom a pénzem és a terméket is? Nem látom a logikát ebben...